آدرس مجموعه دیجی اسموک:

 تهران، اشرفی اصفهانی

شماره تماس:
36615360-021
 09915029656

همه ما می دانیم سیگار چیست یک لوله کاغذی پر از تنباکو خرد شده ، معمولاً با یک فیلتر در یک طرف اما بسیاری از مردم دقیقاً نمی دانند که این همان چیزی نیست که کاربران سیگار الکترونیکی از آن استنشاق می کنند. این امر باعث سردرگمی زیادی شده است ، زیرا بسیاری از مردم کلمه “سیگار” را می شنوند و فرض می کنند که سیگار الکترونیکی یک نسخه پیشرفته از یک محصول سنتی توتون و تنباکو است. در حقیقت هیچ چیز نمی تواند فراتر از حقیقت باشد. سیگارهای الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای سیگار طراحی شدند . آنها هدف مشابهی دارند – نیکوتین استنشاق شده – اما این کار را به روشی کاملاً متفاوت انجام دهند.

ویپ چطور کار می کنند؟

سیگار با سوزاندن برگهای تنباکو کار می کند. استنشاق دود حاصل از آن نیکوتین را به کاربر منتقل می کند بلکه 4000 ماده شیمیایی به علاوه از جمله ترکیب سمی مواد شیمیایی شناخته شده به عنوان تار و سایر مواد شیمیایی در سطح خطرناک نیز هستند. در مقابل ، سیگارهای الکترونیکی – که در غیر این صورت به عنوان محصولات بخار شناخته می شوند حاوی تنباکو نیستند و شامل سوزاندن هیچ ماده ای نمی شوند. در عوض ، محصولات سیگار الکترونیکی مملو از مایعی است که اغلب ، اما نه همیشه ، حاوی نیکوتین است. یک عنصر گرمایش کوچک در داخل دستگاه ، مایعات را به بخار تبدیل می کند که از طریق دهانه آن استنشاق می شود. هیچ احتراق وجود ندارد ، بنابراین دود وجود ندارد. در قلب هر محصول بخار اتومایزر  است . این حاوی کویل است که به منظور تبخیر مایعات گرم می شود ، اما به سایر قسمت ها نیز احتیاج دارد. تقریباً در تمام اتمی سازها مخزن ذخیره مایعات وجود دارد. همچنین یک حصیری وجود دارد که مایع را از مخزن به سیم پیچ منتقل کند. سیستم ورودی هوا وجود دارد که اجازه می دهد تا هوا به درون اتمایزر ، بر روی کویل و تا دهانه راه رود ، و بخار را با خود حمل کند. سرانجام ، خود دهانه (یا نوک) وجود دارد. برای تأمین برق دستگاه ، دستگاه  به یک باتری وصل می شود. معمولاً در قسمت بالای باتری پیچ می شود ، اما برخی مدل ها واحدهای یک تکه هستند که هر دو را شامل می شوند. مطالعات نشان می دهد که پوشکهای ایجاد شده ، به ویژه آنهایی که از سیگار کشیدن به تبخیر روی آورده اند ، تمایل دارند از محصولات پیشرفته تری با اتمیزرهای قابل جابجایی استفاده کنند ، تا حدودی زیرا این امر به کاربران امکان می دهد تا در طی روز خود راحت تر در بین طعم های مختلف جابجا شوند.
باتری ویپ
بسیاری از سیگارهای الکترونیکی دارای باتری های ثابت در بدنه دستگاه هستند. بدنه همچنین دارای کانکتور برای اتمیزر ، دکمه آتش (که سیم پیچ را فعال می کند) و یک درگاه شارژ نیز وجود دارد. همچنین ممکن است کنترل بیشتری برای تنظیم مقدار ارسال شده به سیم پیچ باشد. معمولاً یک صفحه نمایش LED برای تنظیم تنظیمات و نمایش عمر باتری باقی مانده وجود دارد. همچنین دستگاه هایی با باتری قابل جابجایی در دسترس هستند. مزیت بزرگ این امر این است که اگر باتری کم کار شود ، لازم نیست دستگاه برای شارژ وصل شود. فقط می توانید باتری ها را تعویض کرده و آن را در یک شارژر خارجی شارژ کنید. این دستگاه ها معمولاً مود نامیده می شوند و اکثر آنها دارای طیف کاملی از ویژگی ها از جمله کنترل قدرت و کنترل دما هستند. آخرین مؤلفه یک سیگار الکترونیکی مایعی است که آن را تبخیر می کند. باورهای نادرست زیادی درباره این مایع وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که این یک روغن است ، و یا حاوی تنباکو است. آنها فکر می کنند این مایع از چین تهیه می شود و به طور بالقوه آلوده است. در واقع ، این مایع اکثراً پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی است که هر دو معمولاً در مواد غذایی و داروهای تأیید شده با FDA مورد استفاده قرار می گیرند. آخرین باری که به کنسرت رفتید و از ماشین مه استفاده شد ، احتمالاً “مه” با استفاده از پروپیلن گلیکول تولید می شود. بیشتر مایعات حاوی نیکوتین درجه دارویی نیز هستند. تقریباً همه مایعات دارای طعم دهنده درجه غذایی هستند. و در حالی که شرکت های چینی مایعات الکترونیکی تولید می کنند ، اکثر آنچه در ایالات متحده برای فروش در آمریکا تولید می شود ، معمولاً با استانداردهای بسیار بالا در داخل کشور تولید می شود.

آیا این یک سیگار است؟

با نگاهی به تمام قسمت های یک سیگار الکترونیکی ، بدیهی است که این محصولات با یک سیگار واقعی تفاوت زیادی دارند. هیچ تنباکو ، کاغذ و فیلتر وجود ندارد و نمی سوزاند. تنها مورد مشترک آنها این است که به کاربر اجازه می دهند نیکوتین را استنشاق کند آنها یکسان نیستند. در واقع ، نام “سیگار الکترونیکی” به آرامی در بین کاربران از بین می رود. در حال حاضر بسیاری از مردم آنها را بخار ساز شخصی ، محصولات ,ویپینگ یا به سادگی ویپ می نامند. نام اصلی «سیگار الکترونیکی» به دلایل بازاریابی به عنوان روشی برای اطلاع افراد سیگاری انتخاب شده است که این وسیله جایگزین سیگار است ، اما همچنین بسیاری از افراد را با اعتقاد به سیگار اشتباه گرفته است. میلیون ها سیگاری به سمت تبخیر روی آورده اند و از نتایج به وجد آمده اند. این همان چیزی است که برخی از آنها باید بگویند. دستگاه ویپ چیست؟

انواع دستگاه‌های ویپ

برای انتخاب و خرید ویپ انواع دستگاه، ویپ چیست؟ سوالی است که ذهن افراد را مشغول می کند. دستگاه‌ های ویپ را می ‌توان بر اساس محل قرار گیری مایعات الکترونیکی، نوع مایع، نوع نوک، قابلیت تنظیم توان و چند ویژگی دیگر طبقه‌ بندی کرد. در این قسمت به معرفی انواع ویپ می پردازیم:

سیگار الکترونیکی

درست است که تمامی ویپ های نیکوتینی با عنوان سیگار الکترونیکی شناخته می شوند. ولی سیگار الکترونیک بیشتر به دستگاه هایی که ظاهری تماما شبیه سیگار دارند، گفته می شود. این مدل ویپ در دو مدل یک قسمتی و دو قسمتی ساخته می شود. مدل های دو قسمتی، کارتریج قابل تعویض دارند، در حالی که مدل های یک قسمتی یک بار مصرف می باشند. سیگار الکترونیکی با باتری لیتیومی قابل شارژ کار می کنند. از مزیت های این سیگار علاوه بر ترک سیگار و حفظ سلامتی بدن می توان به حمل راحت، مقرون به صرفه و سهولت استفاده اشاره کرد.

ویپ پاد

ویپ پاد که از محبوب ترین و در دسترس ترین انواع ویپ می باشد، دارای ساختاری دو قسمتی می باشد. یک قسمت از این دستگاه باتری و قسمت دیگر قلم آن است، که قابلیت تعویض دارد. برای استفاده از دستگاه پاد می توان از جویس یا نیکوتین مایع استفاده کرد، که به دلیل کارایی بهتر معمولا از نیکوتین سالت مایع استفاده می شود. مقرون به صرفه بودن، طراحی زیبا و کم حجم از مزیت های این دستگاه می باشد.

پاد سیستم

پاد سیستم ها از ویپ های ساده و کارآمد هستند، که کارتریج قابل شارژ مجدد برای ایجوس دارند. این مدل دستگاه ها باریک و جمع و جور هستند و برخی از آن ها صفحه نمایش نیز دارند. خرید پاد سیستم برای ترک سیگار گزینه بسیار مناسبی می باشد، زیرا تجربه ای مشابه با سیگار را ارائه می دهد.

ویپ ماد

این مدل ویپ قابلیت ترکیب با تانک های مختلف را دارند، که همین ویژگی آن ها را به دستگاهی قدرتمند تبدیل کرده است. ویپ ماد در دو مدل باتری داخلی و خارجی ساخته می شوند، که لیتیومی می باشند و برای وپینگ های طولانی مناسب هستند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به نمایشگر دیجیتال آن و قابلیت تنظیم توان و بخار تولیدی اشاره کرد.

 پاد ماد

خرید پاد ماد در بین افراد به دلیل سادگی و راحتی استفاده و همچنین دارا بودن ویژگی های پیشرفته ویپ ماد محبوبیت زیادی دارد، به همین علت این دستگاه برای ویپرها گزینه بسیار مناسبی می باشد. پاد ماد اندازه بزرگتری در مقایسه با دستگاه های پاد دارد و از نظر طول عمر باتری و تولید بخار نیز بهتر می باشد.

ویپ یکبار مصرف

از جدیدترین دستگاه های ویپ تولید شده در بازار ویپ های یک بار مصرف هستند. این نوع ویپ که در مقایسه با دیگر ویپ ها قیمت کمتری دارد و همچنین در دسترس تر و ساده تر نیز می باشد. دلیل یک بار مصرف بودن این مدل ویپ داشتن تعداد پاف مشخص، باتری و ایجوس محدود و غیرقابل شارژ می باشد. خرید پاد یکبار مصرف برای افرای که حوصله شارژ دستگاه را ندارند، گزینه مناسبی است.

ویپ های قلمی

ویپ های قلمی طراحی بسیار ساده ای دارند و هیچ گونه تنظیمات یا دکمه خاصی ندارند. باتری این مدل ویپ در داخل آن قرار گرفته است و بسیار قدرتمند است. به طور متوسط یک روز کامل را به شما کار می دهد. از مهم ترین ویژگی های ویپ های قلمی وزن کم، عمر باتری بیشتر، کوچک بودن دستگاه، کارایی و کیفیت بیشتر آن ها در مقایسه با سیگارهای الکترونیکی می باشد.

آدرس مجموعه دیجی اسموک:

 تهران، اشرفی اصفهانی

شماره تماس:
36615360-021
 09915029656

معرفی انواع ویپ

نکات استفاده و خرید ویپ

برای استفاده و خرید ویپ باید نکاتی را در نظر داشته باشید، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:
  • مهم ترین نکته، خرید ویپ از فروشگاه های معتبر است. از آنجایی که دستگاه های تقلبی و بی کیفیت در بازار موجود می باشند، که در صورت استفاده از آن ها آسیب می بینید. به همین علت از فروشگاه های معتبر ویپ مورد نظر را تهیه کنید.
  • ویپ برندهای معتبر و شناخته شده را خریداری کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف، از نظر کیفیت و کارایی با هم بسیار متفاوت هستند. برندهایی که قبلا امتحان خود را پس داده اند، را خریداری کنید. برای خرید محصولات برندهای ناشناخته هیچ تضمینی وجود ندارد.
  • اگر ویپ انتخابی شما باتری خارجی دارد، توصیه می شود چند باتری به سبد خرید خود اضافه کنید، تا بعد از چند روز مجددا مجبور به خرید و سفارش کالا نشوید.
  • علاوه بر باتری، المنت، کیف، جویس یا سالت نیز همزمان با ویپ را نیز همزمان با ویپ خریداری کنید.
  • ترجیحا از مایع ویپ بدون نیکوتین استفاده کنید، ولی اگر به نیکوتین نیاز دارید، تا حد امکان خرید جویس هایی که نیکوتین کم دارند، توصیه می شود.
  • دفعات استفاده از ویپ را به مرور زمان کم کنید، درست است که ویپ 95 درصد کمتر از سیگار ضرر دارد، ولی توصیه می شود باز هم به مقدار زیاد از آن استفاده نکنید.
  • هر موقع باتری دستگاه به 30 یا 40 درصد رسید، باتری را شارژ کنید. خالی شدن باتری به طور کامل به مرور زمان باعث خراب شدن آن می شود.
  • ایجوس های ویپ نیز دارای نیکوتین هستند و نیکوتین ماده اعتیاد اور است، اگر تا به حال سیگار نکشیده اید توصیه می شود، از مایع بدون نیکوتین استفاده کنید. در کل استفاده از ویپ به افراد سیگاری توصیه می شود، به این صورت می توانند راحت تر سیگار را ترک کنند و همچنین به سلامت آن ها نیز آسیب کمتری وارد می شود.
ویپ (Vape) چیست

کلام پایانی

همان طور که می دانید سیگار برای سلامتی مضر می باشد و ترک آن برای حفظ سلامت اهمیت زیادی دارد. یکی از راه های ترک سیگار استفاده از ویپ ها می باشد. ویپ ها علاوه بر اینکه حدود 95 درصد ضرر کمتری در مقایسه با سیگار دارند، ترک سیگار را برای افراد راحت تر می کنند. در این مقاله به طور کامل به سوال ویپ چیست؟ پرداختیم و نحوه کار کرد و انواع آن را بررسی کردیم. به این صورت اگر تصمیم به ترک سیگار دارید و به دنبال حفظ سلامتی خود هستید، می توانید دستگاه ویپ مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کرده و خریداری کنید. در وبسایت دیجی اسموک تمامی مدل های ویپ به همراه لوازم جانبی مورد نیاز مانند کویل، جویس و بسیاری از موارد دیگر موجود می باشد. شما می توانید به راحتی ویپ مورد نظر خود را خریداری کرده و در محل مورد نظر در سریع ترین زمان تحویل بگیرید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در وبسایت دیجی اسموک تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید. شما می توانید برای خرید ویپ، خرید پاد ماد، پادسیستم و خرید  سالت به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت