وقتی می خواهید برای اولین بار دستگاه ویپ یا پاد را استفاده کنید به نظر می رسد نخستین کار فشردن دکمه و کام گرفتن است! این کار اشتباه رایجی است که سبب سوختن کویل یا پنبه دستگاه می شود و طعم بد سوختگی را خواهید چشید؛ پس نحوه استفاده از پاد را صحیح یاد بگیرید تا این تجربه وحشتناک را نداشته باشید.

نحوه کشیدن پاد به این صورت است که بخار یا دود را برای لحظه ای در دهان خود نگه دارید سپس قبل از بازدم به داخل ریه ها دم کنید. اکثر مردم هنگام شروع استنشاق دهان به ریه همین کار را ترجیح می دهند. پاد ویپ‌ها در مقایسه با دستگاه‌های ویپ بزرگ‌تر، کشش کمتری دارند، محکم تر‌ هستند، سطوح نیکوتین بالاتری دارند و دود بهتری را به گلو وارد می کنند.

نحوه استفاده از پاد

ویپینگ چیست؟

ویپینگ عمل استنشاق بخار شبیه به دود از سیگار الکترونیکی یا دستگاه ویپ است. ویپینگ سیگار کشیدن را شبیه سازی می کند اما به شیوه ای کم ضررتر این کار را انجام می دهد. یک مایع نیکوتین طعم‌دار به نام ویپ جویس    e-juice)  ) همان چیزی است که در یک ویپ نسبت به بقیه تمایز ایجاد می کند، اما همه ویپ‌ها حاوی نیکوتین نیستند. مشتری در مورد طعم و مقدار نیکوتینی که استفاده می کند، در صورت امکان، خودش تصمیم می‌گیرد؛ تا تجربه لذت بخشی را داشته باشد.

ویپ چیست؟ ویپ ها دستگاه های الکترونیکی دستی برای بزرگسالان هستند که بخاری شبیه دود دارند و قابل استنشاق بوده و اغلب آن ها را با نیکوتین و طعم های مختلف تولید می کنند.

پاد سیسستم چیست؟ پاد سیستم‌ها دستگاه‌های بخارپز بسیار فشرده هستند که به نام‌های پاد ویپ یا کیت‌های پاد شناخته می‌شوند. اکثر پاد سیستم ها، خروجی کم وات با قدرت نیکوتین بالاتر را ارائه می دهند. برای افرادی که تازه شروع به دود کردن کرده اند، بهترین انتخاب است.

اولین ویپ خرده فروش، یک سیگار الکترونیکی بود که شبیه سیگار تنباکو طراحی شده بود. این سیگار الکترونیکی که توسط Hon Lik ساخته شد، توسط شرکت چینی Ruyan در اوایل دهه 2000 منتشر شد. سپس، در حدود سال 2007 به اروپا و آمریکا رفت. اکنون انواع مختلفی از ویپ ها که از نظر طراحی، قدرت و توانایی تولید بخار متفاوت هستند تولید می شود. در واقع اساس کارکرد و نحوه استفاده از پاد مانند اولین ویپ ساخته می شود.

ویپ چگونه کار می کند؟

امکاناتی که در مورد همه ویپ ها صدق می کند شامل یک منبع باتری (ویپ مد)، یک عنصر گرمایشی (کویل) که e-juice را در یک محفظه کوچک (اتومایزر) بخار می کند، می شود. سپس فرد بخار را از طریق یک قطعه سوراخ کوچک استنشاق می کند. نحوه استفاده از پادسیستم معمولی، به این صورت است که می توانید پس از تمام شدن جویس، مخزن آن را باز کنید و دوباره نیکوتین سالت را درون آن بریزید.

ویپینگ جایگزین هوشمندی برای سیگار کشیدن است. بنابراین پاد و ویپ هوشمندانه ترین انتخاب است. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد تا شما با توجه به آن ها بتوانید سبک زندگی سالم تری را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از پادسیستم

نکات مهم قبل از استفاده ویپ:

1-به هیچ عنوان باتری دستگاه رو با شارژر فندکی، پاور بانک و شارژر غیر اصل شارژ نکنید.

2-از باتری غیر اصل و باتری هایی بدون روکش و آسیب دیدگی استفاده نکنید زیرا منجر به حادثه می شود.

3-به هیچ عنوان با دستگاه ویپ، سالت نیکوتین استفاده نکنید چون دچار مسمویت، بعلت مصرف نیکوتین بیش از حد استاندارد می شوید.

4-وقتی داخل مخزن دستگاه جویس نیست دستگاه را روشن نکنید؛ چون با زدن دکمه فایر ، پنبه کویل دچار سوختگی و در نهایت طعم بد جویس میشود.

5-بعد از پر کردن کارتریج (مخزن) 15 دقیقه صبر کنید تا مایع با پنبه آغشته شود

تا طعم دهی بهتری تجربه کنید و از آسیب کویل جلوگیری کنید.

6-دستگاه رو در دمای بالا نگذارید و در فصول گرم در ماشین رها نکنید.

نکات مهم قبل از استفاده پادسیستم:

1-دستگاه پادسیستم را با شارژر فندکی ، پاور بانک و شارژر غیر اصل شارژ نکنید.

2-ترجیحا از جویس برای دستگاه پاد استفاده نکنید زیرا به دلیل گلیسیرین گیاهی بالا در جویس، باعث سوختن سریع کویل و کارتریج دستگاه می شود و همچنین به علت اسانس پایین تر جویس در وات های پایین طعم دهی بالایی ندارد.

3-وقتی داخل مخزن دستگاه سالت نیست دستگاه را روشن نکنید؛ زیرا به محض کام گرفتن ، پنبه ی کویل یا کارتریج  دچار سوختگی و در نهایت طعم بد سالت میشود.

4-بعد از پر کردن کارتریج (مخزن) 15 دقیقه صبر کنید تا مایع با پنبه آغشته شود تا طعم دهی بهتری تجربه کنید و از آسیب کویل و کارتریج  جلوگیری کنید.

نکات مهم قبل از استفاده پادماد:

1-دستگاه را با شارژر فندکی ، پاور بانک و شارژر غیر اصل شارژ نکنید.

2-وقتی داخل مخزن دستگاه جویس یا سالت نیست دستگاه را روشن نکنید زیرا به محض استفاده ، پنبه ی کویل دچار سوختگی و در نهایت طعم بد سالت میشود.

3-در دستگاه پادماد یک عدد کویل مخصوص استفاده جویس( 0.6 اهم و پایین تر ) و یک عدد کویل مخصوص استفاده سالت ( 0.8 و بالاتر ) وجود دارد و دقت کنید کویل ها را اشتباه استفاده نکنید.

4-دستگاه رو در دمای بالا نگذارید و در فصول گرم در ماشین رها نکنید.

5-بعد از پر کردن کارتریج (مخزن) 15 دقیقه صبر کنید تا مایع با پنبه آغشته شود تا طعم دهی بهتری تجربه کنید و از آسیب کویل و کارتریج  جلوگیری کنید.

شارژر پاد سیستم

شارژ پاد سیستم چگونه است؟

امروزه با گسترش علم و فناوری، شرکت ها و برندهای معروف همیشه تلاش می کنند تا راهی آسان برای استفاده از لوازم خود ایجاد کنند. بیشتر دستگاه های پاد سیستم  به خصوص مدل های جدید تولد شده توسط شرکت های بزرگ با کابل MICRO-USB یا USB-C شارژ می شوند.

در کل منظور از شارژ پاد سیستم ، پر کردن باتری و ذخیره سازی کارتریج این نوع پاد ها است. در پاد های قابل شارژ و غیر از پاد های یکبار مصرف که از پاد سیستم هایی با  مخازن بسته و از قبل پر شده استفاده می شود بقیه مانند ویپ قابل شارژ و ذخیره سازی هستند و جویس سالت مورد علاقه خود را هم میتوانید تهیه کنید و لذت ببرید.

چه افرادی باید از پاد استفاده کنند؟

افرادی که سیگاری هستند و می خواهند سیگار را ترک کنند با استفاده از پاد و طراحی ساده، خاص و راحت آن، از نحوه کشیدن پاد لذت ببرند. البته درصد کمی از آن ها نیز یک بار مصرف هستند که در خاورمیانه از گوناگونی زیادی برخوردار نیست. استفاده از پاد سیستم ها برای مصرف جویس های نیکوتین با دوز بالا یا جویس سالت هستند. ویپ هایی از نوع پاد سیستم از قدرت پایین تری نسبت به ویپ های معمولی دارند، به علت اینکه جویس های نیکوتین بالا یا سالت باید در داخل دستگاهی تنفس صورت گیرد که حجم دود کمی داشته باشند.

 

6 دیدگاه
  • سلام
    آیا سالت تقلبی یا کم کیفیت باعث خرابی مخزن یا کم شدن دود میشه؟
    بعد از نو کردن مخزن پاد و گذشت چند روز باید کام سنگین تر بگیری تا دود کنه

    پاسخ
    • woodmart
      (نویسنده) 4 آذر, 1402, در 5:06

      سالت های تقلبی بیشتر از آسیب به تجهیزات به سلامتی شما آسیب میزنن

      پاسخ
  • سلام میشه از جویس ۰یا۳ درصد نیکوتین برای پایمال استفاده کرد

    پاسخ
  • آنا عسکری
    16 دی, 1402, در 13:57

    سلام برای پاد سیستم اورسنالون اس باید جویس استفاده کنیم یا نه اگر نه چه.چیزی باید استفاده کنیم ؟

    پاسخ
    • woodmart
      (نویسنده) 17 دی, 1402, در 4:11

      سلام پادسیستم برای ترک سیگار هستش و مناسب استفاده سالت ، برای اینکه با پادسیستم بتونید از جویس استفاده کنید باید کارتریج 0.8 اهم و پایین تر تهیه کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت